NOOS katalog

 

PULZ’en på denim

Hos PULZ JEANS er interessen for fashion og jeans stort set det samme. Forstået på den måde at det ikke er en option at arbejde med fashion uden at trenden og historien hver sæson bygges op omkring jeans. Her arbejder alle efter den samme mission: At designe de perfekte jeans.  

Tøjet afspejler den pige, som PULZ JEANS designer tøjet til. Du finder rå styles, som er lidt rockede i looket, som kan kombineres med de mere feminine styles eventuelt med et multi colour print. Når du styler tøjet får du et lækkert cool deniminspireret look.

Som jeans designere er der altid ekstra fokus på, hvordan jeans’ne præsenteres bedst muligt for sælgerne, kunderne og end-user. Brand manager Anja Drest Nielsen havde brug for noget nyt til at præsentere PULZ JEANS’ NOOS katalog og efter at PULZ JEANS havde været på inspirationsseminar hos Paper Domain, blev vi spurgt om vi havde en idé til deres nye katalog.

Udtrykket på NOOS kataloget skulle naturligvis passe ind i PULZ JEANS’ DNA og samtidig var der et ønske om at kataloget skulle have tilført et nyt udtryk denne gang ved at anvende stoflighed.

Det blev til en helt unik præsentation. NOOS kataloget er lavet som et display, hvor der på forsiden er på-limet et stykke af jeans’en, hvor baglommen sidder og inde i kataloget er blandt andet indsat enkelte stykker af lærred med PULZ JEANS’ ikoniske print, som også anvendes til nogle af deres labels. Brugen af materialer som denim og lærred er med til at give en taktil oplevelse, når man ser og oplever displayet – det indbyder til, at man får lyst til at røre ved materialerne.

I baglommen ligger små polaroid billeder med de lækreste imagebilleder fra PULZ JEANS samlet i en lille fin boks.

Det visuelle udtryk er fuldt ud inspireret af detaljer, farver og overflader fra de jeans, der præsenteres i kataloget. Uden tvivl en super cool løsning til de perfekte jeans, som PULZ JEANS designer sæson efter sæson.

Se løsningerne her.  

NOOS katalog